reklama

Sobotňajší tanec od podlahy

V sobotu som zistil, že spôsob môjho doterajšieho života si veru za klobúk nedám. Priznávam sa, nestál za veľa. Ale teraz som objavil heuréku. Zistil, čo je to nefalšovaná radosť z možnosti pôsobenia na tejto planéte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Spoznal som očarujúcu dámu, ktorá sa mi na ten večer stala učiteľkou tanca salsa. Tancuje sa na štyri doby. Okamžite som si ich obľúbil – Silviu aj Salsu. Neskôr sme sa presunuli na diskotéku do magického podzemného priestoru.
Krásni slušní mladí ľudia naslúchajúc príjemným tónom dancefloorovej muziky dokazovali na parkete svoju výnimočnosť.
Hoci som tam bol najstarší, nikto ma neposielal do hrobu, dokonca mi občas uvoľnili priestor na prezentovanie mojich improvizovaných kreácií.
Úžasné piesne som sa naučil spievať:
I´m sexi lady from Babylon
Let´s get it on Let´s get it on...
A keď nás chlapík z reproduktora vyzval, aby sme dali „Všichni ruce nahoru“ , tak som ani na okamih neotáľal a mával o dušu.

Od soboty sa mi stalo tancovanie osudom.

Na nedeľňajšej prechádzke dunajským nábrežím som stretol kráľa slovenských poviedkárov M. a pýtam sa ho: Dušan, na ktorú časť svojho života najradšej spomínate?
Odpovedal mi: Olo, to je ťažko povedať, ale keby som v deväťdesiatich rokoch nezačal chodiť na mládežnícke diskotéky, tak by bol dnes zo mňa neinšpirovaný nudný starec.

Ľuboš Ďurič

Ľuboš Ďurič

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu